Často kladené otázky
Aký je princíp fungovania GPS monitorovania ?
Princíp fungovania služby GPS monitorovania spočíva v tom, že v sledovanom vozidle je umiestnená GSM/GPS jednotka a v reálnom čase dochádza k zaznamenávaniu parametrov ako sú poloha, rýchlosť, čas a ďalších. Tieto informácie sú prostredníctvom dátového kanála GSM operátora (T-Mobile, Orange, O2, ...) posielané na zabezpečený server k nám do dátového centra, kde sú spracované, verifikované a uložené. Oprávnený užívateľ služby pristupuje prostredníctvom web aplikácie k spracovaným informáciám, ktoré sú mu v reálnom čase prezentované na mapových podkladoch, ďalej vo forme tabuliek a grafov. Bez toho aby užívateľ čokoľvek inštaloval, alebo sa o čokoľvek staral, služba je prístupná kdekoľvek, všetko čo potrebuje je webový prehliadač, prístup k internetu a prístupové oprávnenie k službe. GPS Monitorovanie spravidla šetrí až 30% nákladov na prevádzku a údržbu vozidiel. Okrem záznamu pohybu vozidiel poskytuje funkcionalitu správy čerpacích kariet, evidencie nákladov, generovania knihy jázd, alarmové správy pri neštandardných stavoch vozidla, upozornenie na potrebu pravidelnej údržby, STK a emisných kontrol.
Čo potrebujem urobiť, aby som mohol používať služby GSM monitorovania ?
- Vyžiadať si cenovú ponuku pripravenú podľa Vašich požiadaviek tu
- Objednať si GPS/GPRS palubnú jednotku a jednu zo služieb GSM monitorovania (AutoCare / AutoCare Plus / FleetCare / FleetCare Plus) podľa Vašich potriebdľa Vašich potrieb
- Nainštalovať GPS/GPRS monitorovaciu jednotku do vozidla prostredníctvom autoservisu, prípadne prostredníctvom niektorého z našich partnerov
Čo mám urobiť v prípade poruchy ?
V prípade poruchy je treba kontaktovať technickú podporu spoločnosti Asphere, a.s. na čísle 0911 936313, poslaním mailu na adresu support@asphere.sk, alebo prostredníctvom web stránky www.asphere.sk po prihlásení sa menom a heslom prideleným po podpise zmluvy.